PRODUK BARU!!!

NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!

Tuesday, June 21, 2011

Kempen-kempen Menutup Aurat

Assalamualaikum, Mungkin anda sudah membaca tentang Kesilapan Kerap Pada Aurat di link http://khairulpg.blogspot.com/2010/08/sering-berlaku-kesilapan-aurat-wanita.html kali ini saya ingin memasukkan gambar-gambar yg saya jumpa diinternet tentang kempe-kempen menutup aurat.

















Ini adalah kempen-kempen menutup aurat. adakah anda taknak tutup aurat? dah banyak kempen-kempen tutup aurat dilakukan. Dengar ceramah dari Menteri Besar Kelantan: 


Kempen dari facebook pun ada:

saya ambil sikit je:-
Keluhan remaja perempuan :
“Aduh, situ tutup, sini tutup. Susah la gini. Apasal laki-laki mudah saja. Tak pakai baju pun takpe. Perempuan auratnya lagi banyak.”
Lelaki beriman menjawab keluhan remaja perempuan:
“Cik adik, Islam lah yang mengangkat aurat wanita. Benda yang mahal harganya akan dijaga dan dibelai serta disimpan ditempat yang teraman dan terbaik. Awak ada emas dan permata, adakah awak nak letak terdedah ditepi laluan lalu lalang atau disimpan dirumah agar tiada siapa melihat perhiasan itu? Ok, jika awak letakkan perhiasan tadi dikalangan orang, agaknya apa akan jadi dengan barang perhiasan tadi? Lelaki, yang utama hanyalah bawah pusat ke lutut tapi awak? Saya tidak dapat melihat kulit anda pun kecuali muka dan tangan! Awak tak mungkin akan terangsang nafsu tengok saya hanya berseluar pendek ke lutut kan? Tapi kalau sebaliknya, jangankan saya, tapi tok imam pun akan tercabut serbannya jika tengok awak pakai hanya seluar pendek!”
 BEGITU BANYAK KEMPEN TUTUP AURAT DIJALANKAN
ADAKAH ANDA INGIN MEMBUKANYA LAGI?
FIKIR-FIKIRKAN LAH..


No comments:

Post a Comment

KOMEN!!!